2020 BMW 118i | Daha mı keyifli?
#EVDEKAL dığımız şu günlerde sizler için daha önceden çektiğim videoları birbir paylaşıyorum Kanalıma abone olarak beni desteklemeyi unutma lütfen Keyifli seyirler BMW 1 Serisi ilk olarka E81, E82, E87, E88 kasa kodlarıyla 2004 yılında ortaya çıkmıştı Markanın en küçük ve en uygun fiyatlı olan versiyonu olarak nitelendirilmişti 2004 BMW 1 serisi üç kapılı hatchback, beş kapılı hatchback 2 kapılı coupe ve 2 kapılı cabrio versiyonuyla gelmişti o yıllarda dört silindirli dizel ve altı silindirli atmosferik motorlar yer alıyordu F20 ve F21 kasa kodlu modeller ise 2011 yılında ortaya çıktı Yaklaşık olarak 8 sene bu kasa kodu ile model satışa sunulmuştu 2015 yılında model makyajlanarak daha modern bir yapıya bürünmüştü Makyaj öncesi modeller arkadan itişli ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle de satılıyordu. Her zaman hatchback karoser ile gelen BMW 1 Serisi ilk kez 2017 yılında sedan karoser ile satışa sunuldu Brilliance Auto arasındaki ortaklık ile ortaya çıkan bu model Meksika pazarına satılıyordu. Bu model önden çekişli olma özelliğini taşıyan ilk BMW 1 Serisi olmuştu. Üçüncü nesil BMW 1 Serisi ise 2019 yılında ortaya çıktı UKL2 platformu üzerinde yükselen modle 5 farklı motor ile geliyordu Bu modelin en dikkat çekici olan yönü ise artık hatchback karoserde ilk önden çekiş otomobil olmasıydı Bmw özellikle arkadan itişli olma özelliği ile dinamik ve keyifli sürüşlerin öncülerinden olmuştur Ancak bu kez markanın en minik modeli 1 Serisi önden çeker olarak geldi Lezzeti mi nasıl Yeni 2020 BMW 1 Serisi Tasarım BMW 1 Serisi ailenin en küçüklerinden Tasarım konusunda geçtiğimiz nesillerde model daha mütevazı tasarımlar ile geliyordu Yeni neslinde model tamamen elden geçirilmiş Hem alt yapı hem de tasarımında önemli değişimler yapılmış BMW son dönemde ızgara büyütme operasyonunu çok fazla önemsemiş ki 1 Serisi’nde de bunu görebiliyoruz Aşırı büyük ön ızgara aktif olarak çalışıyor. İlk soğuk çalıştırma da kapalı olan ızgaralar ideal sıcaklığı aşınca, otomatik olarak açılıyor Ön yüzde adaptif led farlar dikkat çekiyor Daha fazla keskin hat ile model dinamik görünmeyi fazlasıyla başarmış Ön bölüme çok alışamasam da, arka bölüm oldukça güzel Modelde sunulan bagaj hacmi ise 380 litre Yeni 2020 BMW 1 Serisi iç mekanı nasıl Kokpitte de farklı tasarım bizleri karşılıyor Ön konsola bütünledik bir yapı katılmaya çalışılmış Çerçevesiz gösterge paneli farklılıklardan sadece biri Ortadaki ekran multimedya sistemi konusunda size fazlasıyla yardımcı oluyor Ancak sürücünün biraz uzağında kalıyor İmada da iki ön koltuk arasındaki joystick topuz yetişiyor Eşya gözü konusunda model başarılı Vites önünde, arkasında ve kapı içlerinde yeteri kadar alan sunuluyor Arkadaki baş ve diz mesafesi de hiç fena değil Malzeme kalitesi ve işçilik BMW standartlarında, yani o da kusursuz Yeni 2020 BMW 1 Serisi hangi motor ile geliyor Modelde 1499 cc hacminde turbo benzinli makine yer alıyor 3 silindirli bu makine 140 HP güç ve 220 Nm tork değeri sunuyor 0-100 km/s hızlanması 8.5 saniye Maksimum hız 213 km/s Tüketim 6 litre Performans konusunda ilk hızlanmalar oldukça iyi Burada 7 ileri otomatik şanzımanın payı büyük Tüketim reel kullanımda 9 litre civarında Performanslı kullanırsanız 10 litre seviyesini geçmek mümkün Gelelim yol tutuş konusuna Arkadan itişten vazgeçip, önder çekere geçmek modeli biraz daha uysallaştırmış Önceki nesillerde arka bölümün sizden önce gitme isteği yerini daha söz dinleyen ön bölüme bırakmış Sürüş keyfi değişmiş mi Doğru söylemek gerekirse arkadan itişli versiyonu çok arayacağım Yalıtım konusunda model segment ortalamalarında. Motor, yol ve rüzgar sesini iyi şekilde yalıtabiliyor Alınır mı Bu hâli ile premium küçük sınıf ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılıyor Ancak sürüş keyfi ararsanız bulamayabilirsiniz Yeni 2020 BMW 1 Serisi Teknik tablo Motor hacmi : 1499 cc Güç 140 HP 4600-6500 Tork 220 NM 1480-4200 0-100 8.5 saniye Maks hız 213 km/s Tüketim: 6 litre Yeni 2020 BMW 1 Serisi Boyutlar Uzunluk 4319 mm Genişlik 1799 mm Yükseklik 1434 mm Aks mesafesi 2670 mm Fiyat 268.200 TL