CUPRA Türkiye’deki ilk CUPRA Garage Konseptindeki Showroomunu Açtı

CUPRA Türkiye’deki ilk CUPRA Garage Konseptindeki Showroomunu Açtı
  • Genel
  • 5 Temmuz 2022 08:45
  • CUPRA Türkiye’deki ilk CUPRA Garage Konseptindeki Showroomunu Açtı için yorumlar kapalı
  • 5.224
  • A+
    A-
REKLAM ALANI

Sportif sürüşü teknoloji ile birleştirerek otomobil severlere benzersiz bir deneyim vadeden CUPRA markası Türkiye’deki ilk CUPRA Garage konseptindeki showroomunu Doğuş Oto Esenyurt’ta müşterilerinin hizmetine açtı.

CUPRA markası büyümeye devam ediyor. Türkiye satışlarına 2021 yılının Nisan ayında başlayan CUPRA, sadece CUPRA modellerinin yer aldığı ilk showroomunu Doğuş Oto Esenyurt’ta açtı. Markanın ruhunu yansıtacak şekilde özel olarak tasarlanan CUPRA Garage’da ziyaretçiler klasik shoowroom atmosferinden uzakta markayı daha yakından tanıyabiliyor.

Türkiye’de Nisan 2021’de satışlarına başlanan CUPRA markası ile geçtiğimiz yıl 285, bu yılda ilk 5 ayda 789 adet olmak üzere toplam 1.074 adet araç satışı gerçekleştirildi. Büyüme hedefi sürekli olarak devam eden marka mevcut 12 satış noktasına ek olarak yeni yatırımlarla Türkiye genelinde satış noktalarını artırmaya devam ediyor. 

REKLAM ALANI

CUPRA’nın inanılmaz yolculuğu

Çağdaş sportifliği yeniden keşfetme amacıyla, 2018 yılında yolculuğuna başlayan CUPRA markasının karakterini somutlaştıran ilk model CUPRA Ateca oldu. 

Segmentinde benzersiz olan bu modelden iki yıl sonra CUPRA Leon pazara sunuldu. Markanın geniş bir yelpazede güçlü motorlara sahip ilk modeli olmasının yanı sıra yüksek performanslı plug-in hibrit motoru sayesinde aynı zamanda ilk elektrikli CUPRA modeliydi. 

Bunu %100 CUPRA DNA’sı taşıyan ilk bağımsız model olan CUPRA Formentor takip etti. Crossover SUV, şu ana kadar dünya çapında teslim edilen yaklaşık 100 bin adetle halen markanın en çok satan modeli konumunda.

Markanın ürün gamına daha sonra yüzde 100 elektrikli ve elektrifikasyonla performans arasında mükemmel bir uyum sağlayan CUPRA Born eklendi. 

Haziran ayının ilk haftasında, markanın dört yıl önce doğduğu Terramar-Sitges’de düzenlenen “The Unstoppable Impulse” etkinliğinde CUPRA’nın gelecek hedefleriyle ilgili bilgi veren CUPRA CEO’su Wayne Griffiths markanın hedefinin orta vadede yılda 500 bin adet araç satışı gerçekleştirmek ve uluslararası yeni pazarlara genişlemenin yanı sıra yeni segmentlere dahil olmaya devam etmek olduğunu; pazara sunulacak olan tüm modellerin CUPRA’nın sıra dışı ve otantik ruhuna sadık kalarak ilerleyeceğini iletti. 

Bugüne kadar 200 bine yakın adette araç satışı gerçekleştiren CUPRA, 2018’de 430 milyon Euro olan cirosunu 2021 yılı sonunda 2,2 milyar Euro’ya yükselterek tüm hedeflerinin üzerinde bir başarı yakaladı. CUPRA 2022 yılı sonunda da satışlarını, cirosunu ve global CUPRA Master ve CUPRA City Garage showroom ağını iki katına çıkarmayı hedefliyor.

REKLAM ALANI
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ