Citroen Türkiye kâr etmeye devam ediyor
Citroën Türkiye, 2019 yılının son çeyreğinde yakaladığı büyüme ivmesini, C5 Aircross SUV modelinin performansı ile 2020 yılının ilk iki ayında da devam ettirdi. Şubat ayında 1.875 adetlik satış ile %4 pazar payına ulaşan Citroën Türkiye, ilk iki ayda markalar sıralamasında da beş basamak atlayarak dokuzuncu sıraya yükseldi.
Pazar payı arttı
Citroën; güçlü tasarım, üstün konfor özellikleri ve gelişmiş teknolojiye sahip modelleri ile satışlarını artırmaya devam ediyor. Geçtiğimiz yıl Mayıs ayında yeni Berlingo’yu, yılın son çeyreğinde de C5 Aircross SUV’u tüketicilerle buluşturan marka, 2019 yılını %2,5 pazar payı ile kapatmıştı. 2020 yılına da hızlı giren Citroën, ilk iki ayda gerçekleştirdiği toplam 2.709 satış ile markalar sıralamasında dokuzuncu sıraya yükselerek pazar payını %3.6’ya çıkardı.
İlk üç marka arasında
Yeni C5 Aircross SUV, Şubat ayında kendi segmentinin podyumuna yükseldi. Geçtiğimiz yıl Eylül ayında tanıtılan ve üstün konfor özellikleri ile öne çıkan C5 Aircross SUV, hızlı yükselişini sürdürerek Şubat ayında 1.046 satış ile C-SUV segmentinde ilk üç marka arasında yerini aldı.