Peugeot 607’ye ne oldu?
Peugeot 607 ile restorasyon projemizde artık sonlara doğru yaklaştık. Peugeot 607’nin elektronik süspansiyonları işimizi fazlasıyla zorlaştırmıştı. Nihayet Fransa’dan gelen siparişler TSE kontrolünden geçtikten sonra @ForumPeugeotTR ‘nun ellerindeydi. Otomobilde süspansiyon sorunu giderildikten sonra yol tutuşu ne kadar değişti? 607’nin süspansiyonu değiştikten sonra konfor ne kadar değişti? Peugeot 607 için neden elektronik süspansiyon yapamadık? Tüm soruların cevapları videomda. Keyifli seyirler. PEUGEOT 607’YE NE KADAR PARA HARCADIK? 1. SERVİS Kaliper Revizyonu: 250 TL Hava Filtresi+Polen Filtresi+Yağ Filtresi: 300 TL Motul 10w 40 Yağ (5 litre): 116 TL Genel Temizleyici+Tapa Conta: 60 TL Triger Seti değişim: 3673 TL Devirdaim: 995 TL Antifiriz: 45 TL Motul Engine Clean: 45 TL 6 tane Buji: 545 TL 2 Adet Askı Rotu: 67 TL Orijinal Ön Fren Disk: 508 TL Orijinal Balata: 757 TL Soket: 101 TL Alternatör Kayışı 173 TL İskonto + İşçilik Dahil : 8850 TL 2. SERVİS Marş Motoru Revizyon: 250 TL Servis Aküsü: 326 TL Hortum: 127 TL Hava Hortumu 212 TL Standart Ampul: 25 TL İskonto ve İşçilik Dahil: 1500 TL 3. SERVİS Motul 10w 40 (5 Litre) 160 TL Hava+Yağ+Polen: 370 TL Temizleyici + Tapa : 10 TL Komple Kontak Değişimi: 956 TL Arka Amortisör: 1113 TL 2 Ampul: 15 TL Motul Lifter Katkı: 63 TL AGRAF: 129 TL İskonto ve İşçilik Dahil: 3590 TL 4. SERVİS Ön Amortisör: 1453 TL İskonto ve İşçilik Dahil: 1599 TL 00:00 Giriş 00:18 Garaj Giriş 01:24 Yağ Değişim 01:37 Arka Süspansiyon Sökme 01:48 Fransa’dan Gelen Kontağın Değişimi 02:47 Ön Süspansiyonların Sökülmesi 03:53 Bir Sorun Daha! 04:14 Süspansiyon Değiştikten sonra Sürüş 05:00 Restorasyon Sürecinde Neler Oldu? 06:00 Gümrük Macerası 07:30 Kutudan Çıkan Sürpriz 07:53 Bir Problem Daha 10:00 Neyi Beğenmedim?