Audi Türkiye’ye iki gladyatör ödülü
REKLAM ALANI
Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından düzenlenen ODD Satış ve İletişim Ödülleri’nin onuncusu sahiplerini buldu. Audi Türkiye, gecede iki ödül birden aldı.
İki ödül birden
Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD), markaların satış ve iletişim
çalışmalarındaki başarılarını ödüllendirerek, sektördeki rekabet ruhunu
artırmak ve teşvik etmek amacıyla düzenlediği ODD Satış ve İletişim
Ödülleri’nin onuncusu sahiplerini buldu. 3 Ocak 2020 tarihinde düzenlenen ödül gecesinde Audi Türkiye iki dalda ödüle layık görüldü. Jüri üyelerinin yaptıkları değerlendirmeler neticesinde, 18 farklı kategoride en iyilerin belirlendiği gecede, Audi Türkiye Yılın Radyo Uygulaması ve Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi dallarında ödül aldı.
Dikkat çeken radyo spotu
Audi’nin ilk ödülü, ‘Babalar Günü’ için hazırladığı radyo spotu çalışmasıyla
geldi. Tribal İstanbul tarafından hazırlanan radyo spotu, babaların bebeklerini uyutmak amacıyla kullandığı, araçlarıyla tur attırma yönteminden hareketle geliştirilmiş. Buradan yola çıkan ajans, bilinen navigasyon sesini, farklı bir şekilde ele almış ve sürekli yeni rota oluştururken de düşünceli davranarak, uyuyan bebekleri uyandırmamak için fısıltıyla konuşturmuş. Audi’nin gecede aldığı bir diğer ödül ise, sosyal sorumluluk projesi alanında oldu.
Güzel Hareketler
Ödüle layık görülen Audi Türkiye’nin ‘Güzel Hareketler’ adı verilen
sorumluluk projesi; Audi Yetkili Satıcısı’na gelen işitme engelli bir
misafirle, yazı yoluyla anlaşmayı deneyen ancak, tüm çabasına rağmen maalesef arzu edilen iletişimi kuramayan satış danışmanının talebiyle ortaya çıktı. Proje, işitme engellilerin toplumsal paylaşımlarını artırmayı, sosyokültürel ihtiyaçları açısından eksikliklerinin giderilmesine yardımcı olmayı, tüm engellilere yaklaşım bilincini geliştirmeyi, hizmet erişilebilirliğini sürdürülebilir hale getirmeyi amaçlıyor.
REKLAM ALANI
REKLAM ALANI