Daha mı iyi ? | Yeni G20 BMW 3 Serisi M Sport İncelemesi | #Evdekal

Daha mı iyi ? | Yeni G20 BMW 3 Serisi M Sport İncelemesi | #Evdekal
  • Genel
  • 3 Mayıs 2020 18:25
  • Daha mı iyi ? | Yeni G20 BMW 3 Serisi M Sport İncelemesi | #Evdekal için yorumlar kapalı
  • 32.090
  • A+
    A-
REKLAM ALANI

6 Nesildir özellikle genç kullanıcıların başını döndüren BMW 3 serisi , günümüzde artık G20 kasa kodlu 7. Nesli ile karşımıza çıkıyor . Model neler vaat ediyor ? Tasarım konusuna baktığımızda yeni 3 Serisi , selefine göre daha dinamik görünmeyi başarmış .

Özellikle ön yüzünde önemli değişim yaşayan model LED farlarıyla gece sürüşlerinde iyi bir aydınlatma vaat ediyor . Bolca keskin hat kullanılmış . Otomobili fazlasıyla bu hatlar dinamik göstermiş. Akabinde ön böbrek ızgaralar artık bu modelde aktif olarak çalışıyor . Motor sıcaklığı ideal seviyedeyken bu ızgaralar kapalı kalıyor . Rüzgar sürtünmesi konusunda bu süreçte size fayda sağlıyor . Sıcaklık arttığında veya performanslı sürüş yapmaya başladığınızda buradaki ızgaralar açılıp motor daha hızlı soğuması sağlanıyor .

Yan bölümde siyah jantlar kullanılmış. Nardo Gri renge benzer bir kombinasyon ile otomobil fazlasıyla iddialı görünüyor. Arka bölümde stopların tasarımı değiştirilmiş. Bunun yanı sıra çift çıkışlı difizör , otomobili fazlasıyla sportif kılmış. Gelelim bagaj hacmine . Arka bölümde yeni 3 Serisi 480 litrelik bir alan sunuyor . Kokpit komple elden geçirilmiş. Gösterge paneli multimedya ekranı ve havalandırma sisteminin gösterge paneli değiştirilmiş. Krom çıtalar ile iç mekan şık kılınmış . Ayrıca karbon görünümlü kaplamalar da göze hoş görünüyor .

REKLAM ALANI

Eşya gözü konusunda model fazlasıyla bonkör . Vites önünde, kolçakta ve kapı içlerinde bolca alana yer verilmiş . Arkada sunulan baş ve diz mesafesi yeterli . Malzeme kalitesi ö taraftan arkaya doğru geçtiğinde de azalmıyor . MSport imzalı koltuklar sizi iyi sarıyor. Özellikle baldır desteğinin ayarlanabilir olması beğenimi kazandı . Multimedya ekranı kullanım açsından fazlasıyla kolay . Bunu vites topuzunun yanına konumlandırılan Joystick tuşuna da borçlu model . Bu detay sayesinde otomobilin tüm menülerine ulaşabiliyorsunuz . Vites topuzu yeniden tasarlanmış ve göze fazlasıyla hoş görünüyor . Modelde 1.6 litrelik turbo benzinli bir makine yer alıyor . Bu motor 170 Bg güç ve 250 Nm tork değerine sahip. 0-100 km/s hızlanmasını 7.7 saniyede tamamlayan model maksimum 232 km/s sürate ulaşabiliyor .

8 ileri otomatik şanzıman ile hızlı vites geçişlerine sahip model , performansı doruklarda yaşatabiliyor . 3 farklı sürüş mod var otomobilimizde. EcoPRO, Sport ve Comfor. EcoPRO modunda model bolca ekonomik sürüşler size yaptırıyor . Hatta gazdan ayağınızı çektiğinizde süzülme modunda sanki boşa atmış gibi bir tepki veriyor . Maksimum ekonomi yapmanıza bu olay bolca katkı sağlıyor . Tüketim konusunda ise ortalama 6 litrelik fabrika verisine sahip model . Biz testimiz sırasında 7.5 litre seviyelerinde gezdik . Modelde orta sertlikte süspansiyonlar var . Zemin çok bozuk olmadığı sürece size rahatsızlık vermiyor . Ancak çok derin çukurlarda sesli çalıştığını söylemeliyiz . Yol tutuş ise oldukça eğlenceli . Lastikler soğuk durumda gövdesel kayma yaşatan model , ısındıktan sonra viraj avcısı haline geliyor . En sevdiğimiz şey ise ESP sisteminin tamamen kapatılıyor olabilmesi . Böylece özellikle trafiğe kapalı alanlarda eğlenebilmeniz mümkün.

REKLAM ALANI
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ