Fiat, müşteri memnuniyetinde de öncü

Fiat, müşteri memnuniyetinde de öncü
  • Genel
  • 16 Aralık 2021 14:07 | Güncellenme: 15 Aralık 2021 22:08
  • Fiat, müşteri memnuniyetinde de öncü için yorumlar kapalı
  • 1.007
  • A+
    A-
REKLAM ALANI

Satış Sonrası süreçlerin tamamını Müşteri İlgi Merkezi’nden yürüten tek marka olan Fiat, müşteri memnuniyetinde de otomotiv sektörüne öncülükediyor.

2017 yılında kurulan  “Müşteri İlgi Merkezi” ilesüreç,sistem ve standartlarla sınırlanmayançözümler üretmeyi sürdüren Fiat,bakış açısınıyansıtan “Bazı Yollar Kalplere Çıkar” temalı kısa film serisini sosyal medya kanallarında yayınlıyor.

Fiat kullanıcılarınınbaşlarındangeçenlerinaktarıldığı ve gerçek ses kayıtlarının kullanıldığı seride,her hikâye bir çağrı ilebaşlıyorve Fiat sahiplerinin Müşteri İlgi Merkezi ile yaşadığı deneyim aktarılıyor.

REKLAM ALANI
REKLAM ALANI
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ