Ford Türkiye’den Müşteri Deneyiminde Sıra Dışı Bir Hizmet Daha

Ford Türkiye’den Müşteri Deneyiminde Sıra Dışı Bir Hizmet Daha
  • Güncel / Haberler
  • 25 Haziran 2024 14:18
  • Ford Türkiye’den Müşteri Deneyiminde Sıra Dışı Bir Hizmet Daha için yorumlar kapalı
  • 771
  • A+
    A-
REKLAM ALANI

Ford Türkiye, müşteri merkezli yeni çözümü “Ford 365 Garanti” ile garantisi sona ermiş ve 10 yaş altı Ford marka binek araçlara periyodik bakımlarda bir yıllık ücretsiz garanti sunuyor.

Müşteri deneyiminde fark yaratmak hedefiyle faaliyetlerini sürdüren Ford Türkiye, bu kez de ‘Ford 365 Garanti’ hizmetiyle garantisi sona ermiş Ford marka binek araçları olası mekanik ve elektrik arızalarına karşı garantiye alma fırsatı sunuyor. Program kapsamında periyodik bakım için Ford yetkili servislerine giden, garantisi dolmuş, 160.000 kilometrenin ve 10 yaşın altındaki binek araçlara uygun koşulların sağlanması halinde bir yıllık ücretsiz garanti fırsatı sağlanıyor. Uzman kadro eşliğinde gerçekleşen kapsamlı bakım, tamir ve onarım hizmetleri sayesinde aracın değeri artıyor. ‘Ford 365 Garanti’ hizmeti daha önce Ford yetkili servislerine gitmemiş araçlar için de geçerli olacak. Araç, düzenli bakımlara devam ettikçe garanti süresi uzayacak ve arıza endişesi ortadan kalkacak. Ayrıca, 3 yaş ve üzeri araçlara bakım-onarım hizmetlerinde yüzde 20 indirim sağlanacak.

Global ölçekli CCPT (Car Care Plan Turkey) iş birliğiyle devreye alınan program, haziran ayı  itibarıyla Ford Yetkili Servislerinde kullanılabilir durumda. ‘Bağlantılı ürün ve hizmetlerle her zaman sıra dışı müşteri deneyimi sunma’ vizyonuyla hareket eden Ford Türkiye, müşterilerine yaşam boyu değer yaratmaya odaklanan çözümler sunuyor. Müşteri memnuniyetini ve sadakatini merkeze alan Ford Türkiye; satın almadan teslimata, kullanımdan servis ve bakıma dek müşteri yolculuğunu tüm temas noktalarını ve kanalları kapsayacak şekilde uçtan uca yönetiyor.

REKLAM ALANI
REKLAM ALANI
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ