Peugeot’dan 2023’ün Son Çeyreğinde Model Atağı!

Peugeot’dan 2023’ün Son Çeyreğinde Model Atağı!
  • Güncel / Haberler / Lansman
  • 3 Kasım 2023 08:28 | Güncellenme: 3 Kasım 2023 08:29
  • Peugeot’dan 2023’ün Son Çeyreğinde Model Atağı! için yorumlar kapalı
  • 2.489
  • A+
    A-
REKLAM ALANI

Yeniliklerine ara vermeden Türkiye pazarında satışa sunduğu modelleriyle devam eden PEUGEOT, 2023’ün son çeyreğine, model ailesine eklediği yeni 2008 ve yeni 508 ile iddiasını artırarak giriyor.

Ocak-Eylül 2023 döneminde, satışlarını bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 180 artıran PEUGEOT, toplam SUV pazarındaki iddiasına ek olarak B-SUV segmentindeki temsilcisi 2008’i de yenileyerek liderliğini sürdürmeyi planlıyor. Ağustos ayında benzinli, dizel ve elektrikli olmak üzere 3 farklı motor seçeneğiyle, ALLURE ve GT donanımıyla satışa sunulan yeni 2008’e geçtiğimiz günlerde 1.340.000 TL’den başlayan fiyatlara sahip ACTIVE PRIME donanımı da eklendi. Yenilenen tasarımı ve iç mekân özellikleriyle yaz aylarında Türkiye’de satılmaya başlanan, PEUGEOT’nun D Segmenti’ndeki göz alıcı modeli 508 de 1.5 litrelik BlueHDi 130 turbo dizel motoru ve EAT8 otomatik şanzıman kombinasyonuyla, 1.770.000 TL’lik özel lansman fiyatlarından yeni sahipleriyle buluşuyor. PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, “PEUGEOT Türkiye olarak, Ocak-Eylül 2023 döneminde ise 59 bin adete yakın bir satış performansı ortaya koyarak, yılsonu hedeflerimizi ilk 9 aylık dönemde yakalamış olmanın gururunu yaşıyoruz. Sadece kendimize verdiğimiz sözü değil, bayilerimize ve müşterilerimize de verdiğimiz sözleri tuttuk. Bir önceki yıla göre otomotiv pazarının büyüme oranı yüzde 65 iken, PEUGEOT Türkiye olarak yüzde 180’nin üzerinde büyüme yakaladık. Şimdi Cumhuriyetimizin 100. yılında, rekorun rekorunu kırmayı hedefleyerek, 75 bin adetin üstünde bir satışla yılı tamamlamayı amaçlıyoruz” dedi.

PEUGEOT, yenilediği B-SUV modeli 2008 ve yeni 508 modelleriyle, 2023’ün son çeyreğine iddiasını artırarak giriyor. 2023’e başlarken 57 bin adet olarak öngörülen yıl hedefini, Eylül 2023 itibarıyla yaklaşık 59 bin otomobil ve hafif ticari araç satış adediyle geride bırakan PEUGEOT, yeni 2008 ve yeni 508’in de katkısıyla yıl sonu hedefini yukarı yönde revize ederek, 75 bin adedi hedefliyor. PEUGEOT’nun B-SUV segmentindeki temsilcisi 2008, yenilendiği gibi Eylül 2023 itibarıyla yeniden sınıfının en fazla tercih edilen modeli konumuna gelirken, 3 farklı motor seçeneği, ALLURE ve GT donanımlarına eklenen yeni ACTIVE PRIME ile bu başarıya ulaşılmasındaki temel modellerden biri olmayı sürdürüyor. Yeni PEUGEOT 2008 ACTIVE PRIME 1.2 PureTech 130 HP EAT8’nin fiyatları 1.340.000 TL’den başlıyor. Temmuz ayındaki özel lansman başlangıç fiyatı 1.770.000 TL’den satılmaya devam eden yeni 508 ise, PEUGEOT’nun D Segmenti’ndeki göz alıcı modeli olarak verimlilik ve konfora odaklananlara hitap ediyor.

REKLAM ALANI

Gülin Reyhanoğlu: “75 bin adetin üstünde bir satışla yılı tamamlamayı amaçlıyoruz”

Otomotiv pazarını değerlendiren PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, “Güçlü bir 2023 yılı kapanışı beklerken PEUGEOT Türkiye olarak, Ocak-Eylül 2023 döneminde ise 59 bin adete yakın bir satış performansı ortaya koyarak, yılsonu hedeflerimizi ilk 9 aylık dönemde yakalamış olmanın gururunu yaşıyoruz. İlk 9 ayda PEUGEOT Türkiye olarak rekor müşteri memnuniyeti, rekor pazar payı ve rekor satış performansı ortaya koyduk. Yaşanan onca zorluğa rağmen göz alıcı bir biçimde, sadece kendimize verdiğimiz sözü değil, bayilerimize ve müşterilerimize de verdiğimiz sözleri tuttuk. Bir önceki yıla göre otomotiv pazarının büyüme oranı yüzde 65 iken, PEUGEOT Türkiye olarak yüzde 180’nin üzerinde büyüme yakaladık” dedi.

Yeni PEUGEOT modellerinin de etkisiyle hedeflerini revize ettiklerine de değinen Gülin Reyhanoğlu; “2023 başlarken, PEUGEOT olarak SUV lideri olacağız demiştik. SUV liderliğimiz tam gaz devam ediyor. Ticari araçta atağımız devam edecek; İki yerli markanın ardından üçüncü marka olacağız demiştik. Eylül sonu itibariyle iki yerli üretim yapan markanın arkasından üçüncüyüz. Bayilerimizin desteği ve müşterilerimizin güveniyle, koyduğumuz bütün hedeflere üçüncü çeyrek sonu itibariyle ulaşmış durumdayız. Hedefler sadece performans hedefleri değil, yaptırdığımız marka araştırmalarında da markamızın müşterilerimiz tarafından çok pozitif algılandığını görüyoruz. Bu anlamda da marka hedeflerimizi gerçekleştirmiş durumdayız. PEUGEOT’nun, Türkiye tarihindeki en yüksek satış adetine imza atabilme rekorunu, 2023’ün ilk 9 ay sonunda kırdık. Şimdi Cumhuriyetimizin 100. yılında, rekorun rekorunu kırmayı hedefleyerek, 75 bin adetin üstünde bir satışla yılı tamamlamayı amaçlıyoruz” dedi.

Yeni 2008 ile B-SUV’deki liderlik sürdürülüyor!

Yeni modelleri 2008 ve 508 ile ilgili olarak da PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, “B-SUV segmentini hemen her ay liderlik koltuğunda tamamladığımız, sadece yeni modele geçiş dönemde birinci olamadığımız ancak yine de podyumda yer aldığımız 2008 modelimizi yenilediğimiz gibi, Eylül 2023’te yine olmamız gereken yere geri döndük. Yeni 2008 ile pekişen ay bazındaki liderliğimizi yıl sonuna kadar sürdürerek, 2023 B-SUV segment liderliğini hedefliyoruz. Markamızın koyduğu tüm hedefleri gerçekleştirmemizde yeni 2008’in çok büyük bir katkısı var. Diğer SUV modellerimiz 3008, 5008 ve 408’in de, segmentlerinde gösterdikleri üstün başarılarla, 2023 yılını PEUGEOT olarak toplam SUV’de lider olarak kapatmayı hedefliyoruz. Mart ayında 5.000 adet hedefle yollara çıkardığımız 408 modelimizin satışları 6.800 adedi aşınca, yıl sonuna hedefimizi 8.500 adede revize ettik. Yeni 508 de D segmentinde piyasaya sunduğumuz ve kendi müşteri kitlesi olan bir modelimiz. Yeni 508’i hem filo tarafında hem de perakende tarafında müşteri kitlesiyle buluşturduk” dedi.

Yeni PEUGEOT 2008: Seçme özgürlüğü sunan 3 farklı motor seçeneği!

Türkiye’ye 1.2 PureTech 130 S&S EAT8, 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 ve 156 HP (115 kW)’lik E-2008 versiyonlarıyla gelen yeni 2008, modern yapısıyla verimli yeni elektrikli motoruyla yeni müşterileri çekmeyi amaçlıyor. E-2008 tamamen elektrikli B-SUV segmentinde konumunu pekiştiriyor. Maksimum güç yüzde 15 artışla 100 kW/136 HP’den 115 kW/156 HP’ye çıkarken, batarya kapasitesi 50 kWsa’ten 54 kWsa’e çıkarıldı. Verimliliği iyileştirme çabası, performans artışı ama aynı zamanda menzilin 345 km (WLTP) yerine 406 km’ye ulaşmasını sağlıyor. Yeni PEUGEOT E-2008, tüm şarj çözümlerine uygun standart olarak tek fazlı 7,4 kW şarj cihazı sunuyor. Yüzde 20’den yüzde 80’e halka açık şarj hızlı şarj cihazlarında (100 kW) 30 dakikada şarj olabiliyor. Wallbox’da (7,4 kW) tamamen şarj olma süresi ise 7,4 saat. Yeni PEUGEOT E-2008’in bataryası 8 yıl veya 160.000 km garantili olarak satılıyor.

Yeni 2008’in, elektrikli dışında tüm kullanıcı gereksinimlerine cevap veren benzinli ve dizel motor seçenekleri, EAT8 tam otomatik şanzımanla Türkiye’de yollara çıkıyor.

PureTech 130 EAT8: Stop & Start sistemi ile donatılan 3 silindirli 1,2 litre hacimli motor 130 HP güç üretiyor ve 8 kademeli otomatik şanzıman EAT8 ile donatılıyor.

BlueHDi 130 EAT8: Stop & Start sistemi ile donatılan 4 silindirli 1,5 litre hacimli motor 130 HP güç üretiyor ve 8 kademeli otomatik şanzıman EAT8 ile donatılıyor.

Kompakt boyutlar, geniş bagaj hacmi!

İspanya’daki Vigo Fabrikası’nda üretilen yeni PEUGEOT 2008, 4,30 m uzunluğa, 1,987 m genişliğe (aynalar dahil), 1,55 m yüksekliğe (Tavan barları dahil) sahipken dingil mesafesi de 2.605 mm. Omuz çizgisine kadar olan bagaj hacmi 434 litre olan yeni 2008, arka koltukların yatırılmasıyla 1.467 litreye kadar yükleme imkânı sağlıyor.

Daha da “Öz Güvenli” bir duruş için iddialı SUV tasarımı!

PEUGEOT 2008, tanıtıldığı günden bu yana tasarımıyla öne çıkıyor. PEUGEOT tasarım ekibi, SUV statüsünü daha da güçlendirerek sınıfının üstünde bir ifadeye odaklanıyor. Yeni 2008’lerin ön, yan ve arka logolarında yeni bir yazı tipi ve yeni Bazalt Gri renk dikkat çekiyor. E-2008 ise Mavi ve Beyaz renklerde bir “E” logosuna sahip. Arkadaki PEUGEOT yazısı, parlak siyah bagaj şeridi boyunca uzanıyor.

2008, yeni 508 modelinin ardından, yeni PEUGEOT ışık imzasını benimseyen ikinci model oluyor. Bu, yeni 2008’de tampondaki parlak siyah eklere entegre edilen üçlü aslan pençesi ile daha da güçleniyor. Bu sayede, 2008’in öz güvenli kişiliğini ve sağlam SUV tasarımını vurguluyor. Tüm versiyonlar bu yeni ışık imzasına sahip. GT versiyonlarında, üçlü pençenin çarpıcı etkisi, FULL LED farların aydınlatılmasındaki üç ışık modülü ile daha da vurgulanıyor. Bu yönüyle GT versiyonu diğer versiyonlardan ayrışıyor. Yeni ön cephesiyle 2008, yeni PEUGEOT logosunu da taşıyor; daha geniş, farlarla entegre ve aracın duruşunu güçlendiren özel yatay ızgara tasarımını içeriyor. Arkada, yeniden tasarlanan ışık imzasıyla yeni 2008, tüm versiyonlarında yeni LED stop lambalarına yer veriyor. PEUGEOT otomobillerinin arkasını karakterize eden simgesel üçlü pençe yeniden yorumlandı. Stop lambaları, otomobilin genişlik algısını güçlendiren ince ve zarif, iç içe yer alan üç yatay çift sıra pençeden oluşuyor. Ayrıca geri vites lambaları ve sinyaller de LED olarak sunuluyor.

Yeni 2008’in lansman rengi olarak modern Selenyum Gri’nin seçilmiş olması dikkat çeken detayların başında geliyor. Mavimsi gri vurgularla zenginleştirilen yeni Okenit Beyaz ise yeni 2008’in güçlü tasarımını daha da vurguluyor. GT versiyonları, standart olarak siyah çift renkli tavanla sunuluyor. Seçilen gövde renginden bağımsız olarak tüm yeni 2008 versiyonlarında parlak siyah yan aynalar kullanıyor. Yeni 2008; Selenyum Gri, Tekno Gri, Okenit Beyaz, İnci Siyah, Elixir Kırmızı ve Vertigo Mavi olmak üzere 6 gövde rengiyle tercih edilebiliyor.

Benzersiz PEUGEOT i-Cockpit®, ilham veren sürüş keyfinin ayrılmaz bir parçası olmaya devam ediyor!

Kabinin kilit unsurlarından biri olan PEUGEOT i-Cockpit®, markanın en güçlü özelliklerinden biri olmayı sürdürüyor. Son 10 yılda 10 milyonun üzerinde satışla PEUGEOT i-Cockpit®, ergonomi, güvenlik ve sürüş keyfini optimize etmek için yeni 2008 ile daha da gelişti. Yeni dijital gösterge paneli göz hizasında, direksiyon simidinin hemen üzerinde ideal bir konuma sahip. Yeni 2008’in ALLURE ve GT versiyonlarındaki 10 inçlik dijital gösterge paneli, GT versiyonlarında 3-Boyutlu olarak donatılıyor. Ekranın rengi, bilgilerin düzeni ve önceliği kişiselleştirilebiliyor. Tüm yeni 2008’lerde 10 inçlik merkezi dokunmatik ekran standart olarak sunulurken, daha önce ilk iki donanım seviyesinde 7 inç olarak kullanıcılar ile buluşuyordu. Bu yeni HD teknolojili ekran, radyo ve telefon fonksiyonlarına ulaşılmada veya en yeni nesil PEUGEOT i-Connect® bilgi-eğlence sistemini kontrol etmek için kullanılıyor. Ayrıca merkezi ekranın altında işlevlere hızlı erişim için piyano tuşları da yer alıyor. Olayların merkezindeki kompakt direksiyon, PEUGEOT i-Cockpit® mimarisinin temel unsurlarından biri olmayı sürdürüyor; benzersiz çevikliği ve hareket hassasiyeti sunarak sürüş keyfini 10 kat artırıyor. Direksiyonun merkezinde yeni logo ve versiyona bağlı olarak çemberin alt kenarında yeni GT logosu yer alıyor. Multimedya sistemi, telefon gibi kontrol işlevlerini de barındırıyor. Yeni 2008 GT’nin iç mekânı, artık merkezi dokunmatik ekran ile koordineli ve seçilen sürüş moduna uyumlu 8 farklı renkte kişiselleştirilebilen ambiyans aydınlatmasını da sunmaya başlıyor. Yeni 2008 versiyonları, 2022 baharında tanıtılan zarif e-toggle vites tasarımına sahip olmaya devam ediyor.

B-SUV’de bir başarı hikayesi!

2019 yılının sonunda lanse edilen SUV 2008’den 700.000 adetten fazla üretilirken, araç Avrupa ve Türkiye B-SUV segmenti satışlarında her zaman podyumda yer aldı. 2021’de Avrupa’nın en çok satılan B-SUV’si olarak zirvede yer alan PEUGEOT 2008, Türkiye’de de 2021’de en çok satılan B-SUV oldu. Türkiye’deki toplam SUV 2008 satışları ise 25.000 adedi geride bıraktı. Modelin global başarı performansında, 75.000’den fazla üretilen ve kendi segmentinde elektrikliye geçişin öncüsü olan E-2008 modelinin de payı dikkat çekiyor. PEUGEOT 2008’in 2022’deki satışlarının yüzde 17,4’ünü oluşturan PEUGEOT E-2008, Avrupa’da elektrikli B-SUV satışlarında podyuma çıktı. PEUGEOT 2008 müşterileri, öncelikle zarif, güçlü ve sağlam tasarımdan etkileniyor. Ayrıca yeni 2008, çok yönlü ve dinamik yapısıyla özellikle aktif aileler için uygun bir SUV olarak öne çıkıyor.

REKLAM ALANI
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ